شفا مگ

معجون لاغری زنجبیل و خیار و لیمو و نعنا

نوشیدنی زنجبیل و خیار و لیمو و نعنا یک معجزه گر است که می تواند در یک هفته 4 کیلوگرم وزن را کاهش دهد و باعث کوچک کردن 10 سانتی متری دور کمر می شود.

معجون لاغری زنجبیل و خیار و لیمو و نعنا

نوشیدنی معجزه گر زنجبیل و خیار و لیمو و نعنا یک چربی سوز بسیار قوی است که می تواند باعث کاهش وزن 4 کیلویی می شود و یک چربی سوز قوی برای شکم و پهلو می باشد.این نوشیدنی باعث افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن می شود و می تواند چربی های ذخیره شده را به انرژی تبدیل کند و باعث کاهش وزن و چربی در بدن شود.

نعنا دارای خواص لاغری دارد و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و همچنین باعث هضم سریع غذا می شود و احساس سیری به شما می دهد.

لیمو موجود در این نوشیدنی باعث سم زدایی بدن می شود که یکی از موارد کاهش وزن دفع مواد زائد از بدن می باشد و همچنین برای سلامت پوست نیز بسیار مفید است.

خیار باعث سم زدایی و پاکسازی بدن می شود و همچنین خاصیتآب رسانی به بدن را دارد و همیشه بدن را هیدراته نگه می دارد که به کاهش وزن بسیار کمک می کند.

طرز تهیه نوشیدنی زنجبیل و خیار و نعناع و لیمو

مواد لازم جهت تهیه نوشیدنی چربی سوز

  • یک لیموی تازه
  • 8 فنجان آب
  • یک خیار بزرگ
  • چند برگ نعناع تازه
  • 100 گرم زنجبیل تازه

طرز تهیه نوشیدنی

در ابتدا لیمو را بشویید و به دو قسمت تقسیم کنید و به برش های دایره ای شکل تقسیم کنید. سپس 8 فنجان آب را در یک کاسه بزرگ ریخته و لیموهای برش خورده را داخل آن بیاندازید.سپس خیار را پوست گرفته و به چند قسمت تقسیم کنید و تمام قطعات را داخل کاسه آب بریزید.

سپس هر مقدار برگ نعناع را به آب اضافه کنید. سپس زنجبیل را پوست گرفته و آن را در کاسه آب رنده کنید و تمام مواد را هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. سپس آن را درون یخچال بگذارید و روی آن را بپوشانید.

از روز بعد قبل از خواب یک فنجان از این نوشیدنی میل کنید. البته در تمام روز هم 2 یا 3 بار می توانید در زمان تشنگی از این معجون به جای نوشیدن آب استفاده کنید.

از این نوشیدنی به مدت 4 روز استفاده کرده و سپس یک هفته استراحت دهید و دوباره به مدت 4 روز دیگر از آن استفاده کنید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.