شفا مگ

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی

دمنوش لاغری زیادی برای آب کردن چربی های شکم و پهلو وجود دارند که علاوه بر خواص سلامتی که دارند می توانند در چربی سوزی شکم و پهلو شما بسیار موثر باشند.

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی

اگر به طور جدی و هدفمند به دنبال کاهش وزن هستید، یکی از روش هایی که می تواند کمک به کاهش وزن شکم و پهلو کند دمنوش های لاغری خانگی است. این دمنوش ها یک روش عالی برای تکمیل محدودیت های رژیم غذایی و ورزشی شما می باشد.

دمنوش لاغری را می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید و انواع مختلفی دارد که در ادامه به بهترین های دمنوش لاغری برای شکم و پهلو آشنا خواهید شد.

دمنوش ها یک نوشیدنی بسیار مفید هستند که علاوه بر کاهش وزن می توانند به سلامت بدن شما و سطح انرژی شما کمک زیادی کند. همچنین می توانند سوخت و ساز بدن آن دسته از افرادی که به دنبال لاغری شکم هستند فراهم کنند.

بهترین دمنوش برای لاغری شکم و پهلو

دمنوش های مختلفی هستند که می توانند به لاغری شکم و پهلو کمک کنند و آنها را به راحتی در خانه تهیه کنید. این چای ها و دمنوش ها شامل: چای سبز، چای سفید، دمنوش زنجبیل، دمنوش زردچوبه، دمنوش سیاه و دمنوش نعنا می باشد.

چای سبز

چای سبز یکی از محبوبترین چای ها در سراسر دنیا می باشد که حاوی مقادیر بالایی از فلاونوئید ها، کافئین و آنتی اکسیدان های بسیاری است که می توانند باعث تحریک کردن متابولیسم بدن شوند. این می تواند به سرعت بخشیدن در چربی سوزی شکم و پهلو کمک زیادی کنند. این چای بسیار مفید می تواند در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش منظم باعث لاغری شکم و پهلو شود.

چای سیاه

چای سیاه که شاید رایج ترین نوع چای در قفسه های اکثر خانه ها باشد و نام های مختلفی نیز داشته باشد. این چای کافئین دارد و همچنین دارای ترکیبات تحریک کننده متابولیسم است. این می تواند به چربی سوزی بدن کمک کند و می تواند به چربی سوزی بدن کمک زیادی کند.


بیشتر بخوانید: دمنوش زیره سبز برای لاغری


دمنوش اولانگ

دمنوش اولانگ سرشار از کاتچین ها و ترکیبات پلی فنلی است که می تواند به بهبود توانایی بدن در متابولیسم سلول های چربی کمک زیادی کند. به این معنی است که می تواند چربی های شکم و پهلو را به سرعت بسوزاند. علاوه بر این این دمنوش با کاهش فشار خون، یکی از عوامل موثر در اختلال متابولیک که به کاهش وزن کمک می کند ارتباط دارد.

چای سفید

چای سفید یکی از موثرترین چای برای لاغری شکم و پهلو است که می تواند به دو روش مختلف به کاهش وزن کمک کند. چای سفید از آنجا که مانع جذب چربی در بدن می شود، کمی متفاوت از چای سیاه و سبز است و در عین حال توانایی بدن در چربی سوزی را بهبود می بخشد. این فواید مضاعف چای سفید آن را به یکی از بهترین چای های لاغری شکم و پهلو تبدیل می کند.

دمنوش روبیوس

دمنوش روبیوس یا دمنوش سرخ یک دمنوش بسیار مفید است که با روشی منحصر به فرد به کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو کمک می کند. اول از همه روبیوس هورمون هایی که احساس گرسنگی شما را تحریک می کند سرکوب می کند. این می تواند میان وعده و پرخوری را در شما کاهش دهد که در نتیجه باعث لاغری شکم شما می شود.
این دمنوش همچنین دارای اثرات فشار خون و کاهش دهنده کلسترول است که می تواند به بهبود سلامت کلی شما کمک کند.

دمنوش زنجبیل

دمنوش زنجبیل به دلیل خصوصیات گرم کنندگی و خاصیت تحریک متابولیسم که دارد بسیار مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. مطالعات ثابت کرده که مصرف منظم این چای به دلیل توانایی آن در تقویت گردش خون و افزایش چربی سوزی و همچنین بهبود جذب مواد مغذی می تواند به لاغری شکم و پهلو کمک زیادی کند.

دمنوش هیبیسکوس

دمنوش هیبیسکوس یا چای ترش یکی از گزینه های بسیار مناسب برای کاهش چربی های پهلو می باشد.موارد و مطالعاتی وجود دارد که ادعا می کنند دمنوش هیبیسکوس می تواند اشتها را سرکوب کند و شیرینی آن باعث سهولت در خوردن غذا می شود، بنابراین کالری دریافتی شما کاهش یافته و باعث کاهش چربی های شکم می شود.

دمنوش زردچوبه

دمنوش زردچوبه یکی از قوی ترین دمنوش هایی است که می تواند متابولیسم را تحریک کند و هضم را بهبود بخشد و همچنین گردش خون را تقویت کند. همه اینها با توانایی آن در بدن برای کمک به سوخت و ساز موثرتر چربی در شکم همراه است.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.
مطالب مشابه
  • ورزش های هوازی برای لاغری شکم و پهلو
  • ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو
  • علت جمع شدن چربی در ناحیه شکم