شفا مگ

ویتامین E و وازلین برای لاغری شکم

وازلین برای لاغری شکم یکی از روش هایی است که بدون هیچ دردسر و عوارضی می توانید برای آب کردن چربی های شکم خود استفاده کنید و نتیجه خوبی از آن بگیرید.

ویتامین E و وازلین برای لاغری شکم

یک مسئله رایج این روزها چاقی و چربی های اضافی شکم و ران افراد می باشد.مصرف غذاهای ناسالم یکی از دلایل ایجاد چربی های اضافی در بدن می شود . این چربی ها به مرور در بدن شما ذخیره شده و سلامتی شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد.

قطعا این را می دانید که چربی های انباشته شده مدت زمان زیادی طول می کشد که از بین برود.اما باید این چربی های اضافی را از بدن خود حذف کنید، حتی اگر مدتها طول بکشد، زیرا باعث مشکلات سلامتی جدی برای شما می شود.

چربی اضافی در ناحیه شکم علاوه بر مشکلات سلامتی، می تواند روی اندام و نحوه لباس پوشیدن شما نیز تاثیر بگذارد. اما چگونه می شود از چربی های اطراف شکم خلاص شوید. شما به راحتی می توانید با وازلین به راحتی این چربی های انباشته شده طور شکم خود را از بین ببرید.

وازلین برای از بین بردن چربی های شکم و ران بسیار موثر است. مواد لازم برای تهیه این ماسک چربی سوز شامل:

  • وازلین
  • ویکس
  • کپسول ویتامین e

برای تهیه این مخلوط نصف قاشق غذاخوری وازلین را در یک ظرف بریزید و مقداری ویکس به آن اضافه کنید. سپس یک کپسول ویتامین E را باز کرده و آن را به مواد خود اضافه کنید.مواد را حدود 15 دقیقه هم بزنید تا به کلی مخلوط شود. اکنون مخلوط شما اماده است.

این مخلوط را روزانه روی شکم و ران خود بزنید و با یک پارچه نخی آن را بپوشانید، این کار را سه تا چهار بار در هفته انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

علاوه بر این کار می بایست حدود 15 تا 20 دقیقه پیاده روی کنید و قبل از صرف صبحانه یکلیوان اب ولرم بنوشید.

هشدارهای مهم قبل از استفاده

  • قبل از استفاده از این روش حتما با پزشک خود مشورت کنید تا از بی خطر بودن این روش برای خود مطمئن شوید.
  • افرادی که به محصولات نفتی حساسیت دارند نباید از وازلین استفاده کنند
  • افرای که به ویکس یا ویتامین e حساسیت دارند نباید از این روش استفاده کنند.
سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.