شفا مگ

خواص عرق یونجه برای چاقی

عرق یونجه سرشار از پروتئین و ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E می باشد و خواص چاق کنندگی دارد و می تواند یک چاق کننده صورت و بدن در مدت زمان کوتاه باشد.

خواص عرق یونجه برای چاقی

عرق یونجه از گل های یونجه که گل های بنفش تیره و یا آبی روشن دارد و میوه آن به شکل صدف می باشد تهیه می شود. یونجه دارای ویتامین های A، ویتامین C، ویتامین E می باشد و همچنین دارای یک آنزیم برای هضم مواد نشاسته ای است.

یونجه دارای 20 درصد پروتئین، آرژنین، هیستیدین، آدنین، فنیل آلانین و سیستین و همچنین اسید فسفریک می باشد.عرق یونجه از این گیاه تهیه می شود و فواید زیادی برای بدن دارد.

عرق یونجه برای چاقی صورت : عرق یونجه یک چاق کننده به شمار می رود و می توان از آن برای چاق شدن صوت و بدن استفاده کرد.از این عرق روزی یک استکان صبح حدود ساعت 10 و نیم استکان عصر حدود ساعت 5 به مدت 14 روز می توان برای چاقی صورت و بدن استفاده شود. بعد از 14 روز به مدت 2 ماه استراحت بدهید و از عرق یونجه استفاده نکنید.

خواص عرق یونجه در بدنسازی : مصرف مداوم یونجه باعث افزایش انرژی در بدن می شود، زیرا یونجه سرشار از پروتئین می باشد و پروتئین برای تولید انرژی لازم است. به همین خاطر مصرف این عرق باعث تولید انرژی زیادی می شود و باعث می شود شما راحت تر ورزش کنید.

عرق یونجه برای درمان اختلالات عصبی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای تقویت قوای جنسی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن نیز مصرف می شود.

عرق یونجه خواص زیادی برای افراد دیابتی دارد و باعث کاهش قند خون در آنها می شود. افرادی که مبتلا به شب کوری هستند می توانند با عرق یونجه این مشکل را درمان کنند.

عرق یونجه یک قاعده آور آست و کسانی که مشکلات بی نظمی قاعدگی دارند می توانند با این عرق این مشکل را کنترل کنند.همچنین برای افزایش شیر مادر می توان از عرق یونجه استفاده کرد.

طبع عرق یونجه گرم می باشد و اینکه جالب است بدانید که ویتامین C موجود در عرق یونجه 2 برابر جعفری و 4 برابر لیمو ترش می باشد.

کسانی که مشکل ریزش و نازک شدن مو دارند یونجه بهترین درمان برای آنهاست. ویتامین های موجود در یونجه باعث افزایش گردش خون در پوست سر میشود و انتی اکسیدان ها را برای فولیکولهای مو فراهم میکند.پروتئین موجود در یونجه هم همچنین موجب رشد موی سالم میشود. دیگر ماده ی مغذی مفیدی که در یونجه وجود دارد، silica است که موجب رشد سالم تر مو و همچنین تقویت مو میشود.

هشدارهای مصرف عرق یونجه

  • خوردن یونجه تازه باعث نفخ می شود و خطرناک است
  • خوردن این گیاه ممکن است در بعضی افراد باعث خارش شود
  • از خواص یونجه اینست که یونجه ملین و چاق کننده است با احتیاط خورده شود.
  • عرق آن 10 صبح و 5 بعدازظهر نصف استکان به مدت 14 روز سپس تا 2 ماه میل نشود.
سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.