شفا مگ

دمنوش سنبل الطیب و بابونه

دمنوش سنبل الطیب و بابونه برای رفع بی خوابی و اضطراب مفید است، زیرا دارای خواص آرامبخشی است و با مصرف آن قبل از خواب می تواند بی خوابی را درمان کند.

دمنوش سنبل الطیب و بابونه

سنبل الطیب و بابونه هر دو یک داروی گیاهی و موثر برای درمان بی خوابی هستند و همچنین دارای خواص آرامبخشی نیز می باشند که می توانند به کاهش اضطراب و بی خوابی کمک زیادی کند.

ریشه گیاه سنبل الطیب دارای اسید ایزووالریک می باشد که می تواند به درمان بی خوابی کمک زیادی کند. این گیاه دارویی می تواند باعث کاهش اضطراب و استرس در افراد شود و اعصاب را تسکین دهد تا افرادی که به علت اضطراب دچار بی خوابی شده اند را درمان کند.

اگر دچار کمبود خواب یا بی خوابی هستید می توانید بجار استفاده از قرص های خواب آور از ریشه گیاه سنبل الطیب استفاده کنید و با مصرف آن قبل از خواب، از یک خواب عالی بهرمند شوید.

برای بهره مندی از خواص بابونه و سنبل الطیب حدود 30 دقیقه قبل از خواب یک فنجان از دمنوش مخلوط این دو گیاه استفاده کنید تا باعث آرامبخشی شما در زمان خواب شود.

برای تهیه این دمنوش ابتد یک قاشق غذا خوری ریشه گیاه سنبل الطیب و یک قاشق غذا خوری بابونه را در یک لیوان اب جوش بریزید. سپس حدود 10 دقیقه منتظر بمانید تا دمنوش آماده شود. سپس آن را صاف کرده و میل کنید.این دمنوش می تواند به مرور ساعت خواب را به راحتی تنظیم کند و آرامش زیادی به شما در زمان خواب بدهد.

علاوه بر خواص درمان بی خوابی دمنوش سنبل الطیب و بابونه می توانید از این دمنوش برای درمان سردرد های میگرنی و درد قاعدگی نیز استفاده کنید.

سنبل الطیب دارای خواص آرامبخشی و ضد درد می باشد و می تواند به عنوان یک درمان کننده اختلالات روانی نیز مورد استفاده قرار گیرد. سنبل الطیب برای درمان بی خوابی استرس، رفع علائم قاعدگی و یائسگی، تسکین درد زانو بسیار مفید است.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.