شفا مگ

ماسک زنجبیل برای لاغری شکم

ماسک زنجبیل برای لاغری از روش های موثر برای کاهش چربی های شکم و دیگر نقاط بدن مانند ران، بازو، باسن و پهلو است که می تواند اندام و چهره شما را زیبا کند.

ماسک زنجبیل برای لاغری شکم

برای لاغری شکم و سایر نقاطی از بدن که می خواهید لاغر شود می توانید از ماسک زنجبیل برای لاغری ان نقاط استفاده کنید.با این ماسک می توانید چهره و اندامی زیبا را به طور کاملا طبیعی تجربه کنید.

قطعا بیشتر افراد با خواص زنجبیل برای لاغری شکم آشنا هستند و می دانند خواص زیادی علاوه بر لاغری و کاهش وزن برای بدن دارد.از ماسک لاغری زنجبیل می توانید برای شکم، ران، باسن و صورت استفاده کنید. برخی از افراد اندام خوبی دارند، اما صورتی گرد یا گونه های پر چربی دارند و این باعث می شود که چاق بنظر برسند. با استفاده از ماسک زنجبیل حتی می توانند چربی های اضافه گونه و حتی اطراف بینی را کاهش دهند.

استفاده از زنجبیل و خاک رس نیز یکی از تکنیک های کاهش چربی و مقابله با سلولیت می باشد و می تواند چربی های اضافی در نقاط مختلف بدن مانند ران ، بازو و شکم را از بین ببرد.

در این مقاله قصد ما بر این است که طرز تهیه ماسک لاغری زنجبیل را که یکی از قدرتمندترین داروهای خانگی می باشد برای یک اندام باریک تر آموزش بدهیم. این ماسک 100% موثر می باشد و همچنین میتوانید آن را به راحتی آماده کنید.

فواید ماسک زنجبیل

ماسک زنجبیل علاوه بر چربی سوزی، مزایای دیگری نیز به شما می دهد که به دلیل خواص موجود در زنجبیل و گلاب می باشد.زنجبیل یک آنتی اکسیدان می باشد که می تواند شما را از پیری محافظت کرده و گردش خون را به کنترل و به پوست نیز اکسیژن رسانی کند.

آب گل سرخ پوست را نرم می کند و باعث می شود در زمان کاهش وزن چروک روی پوست نیفتد.اگر از گلاب بر روی صورت استفاده کنید باعث جوانسازی چهره می شود و خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد و باعث از بین رفتن سلول های مرده و مانده های آرایش نیز می شود.

طرز تهیه ماسک زنجبیل برای لاغری

برای تهیه این ماسک مقدار 2 قاشق غذاخوری پودر زنجبیل و 3 قاشق غذا خوری گلاب را در یک کاسه کوچک مخلوط کرده تا به شکل خمیر در بیاید که بتواند بر روی پوست بچسبد. اگر احساس کردید که خمیر سفت است می توانید کم کم گلاب اضافه کنید تا خمیر مناسبی حاصل شود.

سپس ماسک را در ناحیه مورد نظر خود قرار دهید و بگذارید بیش از 10 دقیقه بماند. در این زمان دراز بکشید تا ماسک از پوست جدا نشود.

سپس ماسک را به وسیله آب سرد از پوست جدا کنید.این کار را روزانه تکرار کنید، اگر روزانه این کار را به طور مرتب تکرار کنید طی یک هفته متوجه نتیجه آن خواهید شد.اگر در یک هفته از نتیجه راضی بودید می توانید هفته ای 2  بار این کار را تکرار کنید.

هشدارهای مهم

  • این امکان وجود دارد که در ابتدای کار احساس خارش کنید، این به دلیل زنجبیل طبیعی است که استفاده می کنید و اگر خارش زیاد بود ماسک را بلافاصله با آب سرد جدا کنید.
  • از برخورد ماسک روی ناحیه چشم و لب خودداری کنید.
  • برای زنان باردار و شیرده منع مصرف دارد.
  • اگر به زنجبیل یا گلاب حساسیت دارید از این ماسک استفاده نکنید و همچنین اگر در قسمت صورت شما آکنه یا زخم وجود دارد نباید از این ماسک استفاده کنید زیرا باعث عوارض جدی خواهد شد.

ماسک زنجبیل و خاک رس برای لاغری

ماسک زنجبیل و خاک رس یک روش موثر برای لاغری و کاهش چربی می باشد و همچنین با سلولیت مقابله می کند.اگر به این مواد حساسیت ندارید می تواند روشی موثر برای لاغری باشد.

مقدار 2 قاشق غذا خوری ریشه زنجبیل یا پودر زنجبیل را با 5 قاشق غذا خوری خاک رس بنتونیت و 10 قاشق غذا خوری آب گرم مخلوط کنید. سپس ماسک را می توانید در نقطه ای مانند ران، بازو یا شکم که می خواهید کاهش وزن ایجاد شود بزنید و سپس با یک سلفون بسته بندی آن را ببندید. سپس به مدت 30 دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم ابتدا آن را بشویید و سپس به سرعت آبکشی کنید.

استفاده از خاک رس یک روش موثر برای مقابله با سلولیت و کاهش چربی می باشد و با بستن آن ناحیه با نایلون کمک به گرم کردن آن منطقه می کنید.

قبل از شستشوی ناحیه ماسک زده شده چند دقیقه صبر کنید تا دمانی بدن به ارامی کاهش یابد و همچنین آب دوش باید گرم یا ولرم باشد و در انتها پوست را به خوبی خشک کنید و اگر لازم بود کرم مرطوب کننده بنزید.

اگر نایلون را در روش ماسک خاک رس محکم ببندید مانع از تنفس پوست می شوید و این مسئله ممکن است باعث افزایش سموم بدن شود و باعث ایجاد آلرژی نیز می گردد.

نکته مهم: مهمترین نکته در این ماسک باید بدانید که نباید بیش از نیم ساعت این ماسک روی پوست بماند و همچنین از این روش بیش از یک بار در هفته نباید استفاده کنید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.