شفا مگ

لیمو جعفری: کاهش وزن 3 کیلویی تنها در 5 روز

لیمو جعفری یک معجون بسیار مفید برای سم زدایی کبد و افزایش سلامتی است و به راحتی می توانید با لیمو و جعفری در کمتر از 5 روز 3 کیلو کاهش وزن داشته باشید.لیمو جعفری می تواند یک معجون مفید برای سم زدایی کبد باشد. این سوال برای شما پیش می آید که با سم زدایی چطور می توان وزن کم کرد. سم زدایی کبد یکی از عوامل مهم در سوزاندن چربی بخصوص چربی های دور شکم و کمر می باشد و این کبد است که باعث سوزانده شدن چربی های ذخیره شده در بدن می باشد.

لیمو جعفری برای لاغری
  1. طرز تهیه اسموتی
  2. فواید لیمو ترش
  3. فواید جعفری

طرز تهیه اسموتی جعفری لیمو

برای تهیه اسموتی جعفری لیمو ترش به یک دسته جعفری، 1 لیمو ترش تازه، 1 لیوان آب نیاز است. ابتدا یک دسته جعفری را ریز خرد کنید و همچنین آب لیمو ترش را بگیرید. سپس جعفری و آب لیمو ترش را به همراه یک لیوان آب داخل مخلوط کن بریزید و با هم ترکیب کنید تا معجون یک دستی بدست بیاید.

بعد از آماده شدن این معجون آن را در یخچال بگذارید و به مدت 5 روز با معده خالی میل کنید. بعد از 5 روز می بایست به مدت 10 روز به خود استراحت بدهید و بعد از 10 روز دوباره به مدت 5 روز دیگر این اسموتی را استفاده کنید.

نکته مهم این است که این تعداد روزها را باید به دقت انجام دهید و حتما استراحت 10 روزه لازم است زیرا ممکن است تاثیر آن از بین برود. این نوشیدنی باعث می شود 3 کیلو وزن در 5 روز کم کنید و علاوه بر سوزاندن کالری ویتامین و مواد معدنی لازم را برای بدن فراهم می کنید.

بر اساس نتایج محققان، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را حدود 40 درصد افزایش می دهد.

فواید لیمو ترش

لیمو ترش دارای خواص زیادی برای بدن و زیبایی و همجنین افزایش سلامتی دارد. استفاده از لیمو مانع از چروک های پوستی و شل شدن پوست می شود. لیموترش علاوه بر خواص چربی سوزی دارای خواص زیبایی و درمان کننده بیماری ها نیز می باشد.

لیمو ترش یک ضد عفونی کننده بسیار قوی می باشد به حدی که می توانید اگر در مسافرت ها به آب آشامیدنی مشکوک شدید چند قطره لیمو ترش اضافه کنید و بعد آب را نوش جان کنید.

لیمو ترش باعث رفع خستگی های روزانه نیز می شود و همچنین می تواند سردردهای میگرنی را از بین ببرد.این میوه معجزه گر می تواند گواتر و اختلالات جریان خون را نیز درمان کند.

فواید جعفری برای لاغری

جعفری یک سبزی بسیار مناسب برای کاهش وزن به حساب می آید. این گیاه حاوی کلروفیل، کارتنوئید و همچنین حاوی ویتامین های B، ویتامین C ، اسید فولیک است و همچنین می تواند باعث دفع سموم از بدن شود.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.