شفا مگ

چگونه با قانون جذب لاغر شویم

شاید تابحال کلمه قانون جذب را زیاد شنیده باشید و با آن اشنا باشید.در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر قانون جذب در داشتن اندام زیبا و متناسب بگوییم.این را شنیده اید که هر چیزی را اگر مداوم د ذهن خود تجسم کنید به آن می رسید. این بار سعی کنید در ذهن خود اندامی را که دوست دارید تجسم کنید و این تصویر را مداوم در ذهن خود تکرار کنید تا شما را به آن چیزی که دوست دارید برساند.

چگونه با قانون جذب لاغر شویم

به طور قطع می دانید که حالات روحی می تواند به شادی ، آرامش، عشق و استرس، تشویق، افسردگی وابسته باشد و تاثیر آنها بر روی جسم بسیار زیاد است.پس جسم از روح و روان دستور مستقیم می گیرد و باعث می شود جسم با حالات روحی تغییر کند.

لاغری و کاهش وزن نیز مانند جسم می باشد.افراد زیادی هستند که همیشه برای اندام خود حرص می خورند و سعی بر کنترل رژیم غذایی خود می کنند، اما چاقی همیشه با این افراد همراه است. اما افرادی هم هستند که همیشه لاغر هستند ولی به رژیم غذایی خود اهمیتی نمی دهند.

افرادی که همیشه چاق هستند همیشه با ذهن خود باعث اضافه وزن می شوند و گروه دوم از دیدگاه خود هرگز چاق نمی شوند، که این گروه دوم به طور نا آگاهانه رژیم ذهنی را رعایت می کنند.

اولین مرحله از قانون جذب این است که روزی چند بار به مدت چند دقیقه در یک محیط ساکت بنشینید و برای دقایقی مشکلات زندگی را از ذهن خارج کنید و اندام خود را آنچه که دوست دارید ببینید.

این را باید بگوییم که شما هر اندامی دارید اصلا مهم نیست، مهم این است که آنچه می خواهید باشید را در ذهن خود بیاورید و تصور کنید لباس هایی را که همیشه آرزوی پوشیدنش را داشتید بپوشید. این تجسم و فکر کردن کمک می کند که با قانون جذب به راحتی لاغر شوید.

سعی کنید هر روز که این روش را ادامه می دهید یک مورد به افکار خود اضافه کنید به طور مثال اضافه کنید که در این زمان همه دوستان و آشنایان دارند از خوش اندامی شما تعریف می کنند و با پوشیدن یک لباس شما در بین آنها خوش اندام جلوه می دهید.
سعی کنید هر روز صحنه هایی را در نظر بگیرید که برای شما لذت بخش باشد، هر چه صحنه واقعی تر باشد تاثیر قوی تری خواهد داشت و قانون جذب بالا تر می رود.

این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اگر ذهن شما بتواند رژیم غذایی خود را رعایت کند ، تغذیه شما هم متناسب خواهد شد.پس دلیلی ندارد که شما خودتان را از غذاها متنفر کنید.

یکی از نکاتی را که باید حتما رعایت کنید این است که سعی نکنید فقط یک ساعت از روز را تمرکز کنید و ساعت های دیگر را باز به چاقی فکر کنید. همیشه باید به این فکر کنید که اندام خوبی خواهید داشت و اثلا به خود شک و تردید راه ندهید که باعث شود این شک به روح شما وارد شود

مطمن باشید که اگر شما قصد خوش اندام شدن داشته باشید به این خواسته خواهید رسید. هرگاه نیروی قانون جذب بر ذهن شما غلبه پیدا کند و شما ذهنیت خوبی برای اندام خود داشته باشید باعث لاغری شما می شود.

اگر به قانون جذب اعتماد کنید موارد زیر خود به خود به سراغ شما خواهد آمد:

  • به مقدار کمتر غذا می خورید و میل به خوراکی پیدا می کنید
  • با خوردن مقدار کمی غذا، احساس سیری می کنید
  • تجسم شما را به سمت رژیم غذایی خواهد برد
  • به ورزش کردن علاقه شدید پیدا می کنید.
سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.