شفا مگ

معجون لاغری خیار و لیمو و زنجبیل

امروزه برای کاهش وزن اکثرا رژیم های لاغری را دنبال می کنند، اما نوشیدنی هایی هم هستند که می تواند به عنوان یک چربی سوز قوی برای کاهش وزن مفید باشند. نوشیدنی که می خواهیم معرفی کنید یک چربی سوز قوی می باشد که می تواند در طی یک هفته 4 کیلو وزن شما را کم کند و همچنین دور کمرتان را 10 سانت کوچکتر کند. این معجون از ترکیب لیمو، خیار، زنجبیل و نعناع تشکیل شده و به راحتی می توانید به عنوان یک چربی سوز قوی از آن استفاده کنید. در ادامه به خواص این معجون و طرز تهیه آن آشنا شوید.

معجون لاغری خیار و لیمو و زنجبیل

چگونه به کاهش وزن کمک می کند

همانطور که می دانید معجون خیار ، لیمو و زنجبیل را به عنوان یک چربی سوز قوی معرفی کرده ایم،اما می خواهیم بدانیم که این معجون چگونه به کاهش وزن کمک می کند. با توجه به اینکه زنجبیل ،خیار و لیمو هر دو خاصیت چربی سوزی و سم زدایی بدن را دارند می توانند با ترکیب هر سه یک فرمول لاغری طبیعی ایجاد کرد که در کنار یک رژیم غذایی سالم باعث کاهش وزن و لاری شود.

همچنین لیمو ترش به عنوان یک آنتی اکسیدان موثر در بدن عمل کرده و باعث می شود بدن سم زدایی شود و با احتباس مایعات در بدن و کاهش تورم شکم کمک می کند. همچنین زنجبیل خاصیت ترموژنیک نیز دارد که به فعال شدن سوخت و ساز بدن کمک زیادی می کند و کالری سوز قوی می باشد.

طرز تهیه معجون خیار، لیمو ، زنجبیل

برای تهیه معجون خیال و لیمو و زنجبیل ، مقدار یک لیمو تازه و بزرگ، 8 فنجان آب، یک عدد خیار بزرگ ، 100 گرم زنجبیل تازه و چند برگ نعناع تازه مورد نیاز می باشد.

دستور تهیه

برای تهیه این معجون ابتدالیمو را تمیز بشویید و آن را به دو قسمت تقسیم کنید و لیمو را به برش های دایره ای شکل برش دهید.سپس 8 فنجان آب را در یک کاسه بزرگ ریخته و لیموها را داخل آن بیندازید. سپس خیار را پوست کنده و چند برش بزنید و تمام آن را داخل کاسه آب و لیمو بریزید. تعدادی نعناع نیز به آن اضافه کنید و سپس زنجبیل را پوست کنده و داخل کاسه رنده کنید و کل مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط شوند.

معجون آمده شده را در یک ظرف درپوشدار بریزید و به مدت یک روز داخل یخچال قرار دهید.این معجون را قبل از خواب یک فنجان میل کنید و در طول روز هم اگر احساس تشنگی کرده اید می توانید به جای مصرف آب از این نوشیدنی میل کنید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.