شفا مگ

مقدار سوزاندن کالری در یک ساعت ورزش

سوزاندن کالری یکی از مواردی است که باعث می شود چربی های اضافه بدن شما کاهش پیدا کند.سوال ایجاست که چگونه می توانید بیشترین کالری را بسوزانید؟ ورزش یکی از مواردی است که می توانید به وسیله آن بیشترین کالری را بسوزانید. ورزش ها متفاوت هستند و هر نوع ورزش به شکل درست آن، می تواند کالری مشخصی را بسوزاند.اکثر افراد زمان زیادی برای ورزش کردن ندارند و نمی توانند بیشتر وقت خود را به ورزش کردن اختصاص دهند. از این رو ورزش هایی را باید انتخاب کنند که بتوانند حدود یک ساعت با آن به سوزاندن کالری اختصاص دهند.یک ساعت پیاده روی چقدر کالری میسوزاند؟دراز نشست چقدر کالری میسوزاند؟ و اینکه کدام ورزش می تواند بیشترین کالری را بسوزاند. این ها سوالاتی است که اکثر شما به دنبال آن هستید. در ادامه به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

مقدار سوزاندن کالری در یک ساعت ورزش

یک ساعت پیاده روی چقدر کالری میسوزاند؟
یک ساعت پیاده روی به صورت آهسته حدود 255 کالری می سوزاند.این مقدار کالری را در مسافتی حدود 2 تا 2/5 کیلومتر راه رفتن می توانید بسوزانید.

یک ساعت بولینگ چقدر کالری می سوزاند؟
ورزش بولینگ از جمله ورزش هایی است که هم می توان سرگرم شد و هم کالری بسوزانید. مقدار 273 کالری برای یک ساعت بازی بولینگ می توانید بسوزانید.

یک ساعت دوچرخه سواری چقدر کالری می سوزاند؟
اگر دوچرخه دارید می توانید شب ها یک ساعت برای دوچرخه سواری اختصاص دهید و مسافتی حدود 10 کیلومتر را به صورت تفریحی طی کنید تا حدود 364 کالری را به راحتی بسوزانید.

یک ساعت ورزش والیبال چقدر کالری می سوزاند؟
والیبال بازی کردن از ورزش های مفرحی است که حتی اگر بازیکن معمولی نیز باشید می توانید با والیبال بازی کردن حدود 364 کالری بسوزانید.

یک ساعت یوگای قدرتی چقدر کالری می سوزاند؟
یوگا از ورزش هایی است که هم به شما آرامش می دهد و هم باعث سوزاندن کالری می شود، اما با حرکات یوگای قدرتی می توانید چیزی حدود 364 کالری را به راحتی بسوزانید

یک ساعت بازی گلف چه مقدار کالری می سوزاند؟
اگر امکان بازی گلف را در اطراف خود دارید و به این بازی علاقمند هستید می توانید یک ساعت از وقت خود را صرف این بازی کنید تا حدود 319 کالری را بسوزانید.

یک ساعت ایروبیک چقدر کالری می سوزاند؟
ایروبیک یک ورزش بسیار آسان و تماما ورزش های هوازی می باشد اما این ورزش می تواند در یک ساعت حدود 455 کالری را برای شما به راحتی بسوزاند.

یک ساعت پیاده روی حرفه ای چقدر کالری می سوزاند؟
پیاده روی حرفه ای، اسکی روی آب هر کدام به مدت یک ساعت می تواند 546 کالری را از شما بسوزاند.

یک ساعت ایروبیک سنگین چقدر کالری می سوزاند؟
اگر ایروبیک کار هستید و می توانید به صورت حرفه ای کار کنید، به صورتی که ورزش های حرفه ای هوازی را انجام دهید می توانید در یک ساعت 664 کالری را بسوزانید.

یک ساعت اسکیت چقدر کالری می سوزاند؟
برای ورزش اسکیت که یک ورزش تفریحی و حرفه ای می باشد در یک ساعت می توانید به راحتی 683 کالری بسوزانید.

یک ساعت ورزش بسکتبال چقدر کالری می سوزاند؟
اگر با بسکتبال آشنایی دارید و می توانید آن را در برنامه روزانه خود قرار دهید، با انجام این ورزش حدود 728 کالری را در یک ساعت می توانید بسوزانید.

یک ساعت دویدن چه مقدار کالری می سوزاند؟
اگر بتوانید حدود 5 تا 6 کیلومتر در یک ساعد بدوید می توانید حدود 755 کالری را بسوزانید

یک ساعت پله نوردی چقدر کالری می سوزاند؟
اگر به دنبال سوزاندن کالری بیشتری هستید و می توانید از پله ها بالا بروید، با این کار چیزی حدود 819 کالری را به راحتی می سوزانید.

یک ساعت شنا چقدر کالری می سوزاند؟
هر چقدر بیشتر شنا کنید وزن بیشتری را کم می کنید. شنا از جمله ورزش هایی است که کالری زیادی می سوزاند و می توانید در یک ساعت حدود 892 کالری بسوزانید.

یک ساعت طناب زدن چقدر کالری می سوزاند؟
طناب زدن یکی از ورزش هایی است که می تواند کالری زیادی بسوزاند.اگر به دنبال کاهش وزن هستید و بتوانید طناب زدن را در برنامه خود قرار دهید، یک ساعت طناب زدن 1047 کالری را برای شما می سوزاند.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.