شفا مگ

ماسک سس مایونز برای مو

ماسک سس مایونز برای نرم کردن مو بسیار موثر است.اگر موهایتان خشک و شکننده شده و یا فر است احتیاج به نرم کردن موهایتان دارید.اگر به دنبال یک نرم کننده برای موی خود هستید بهتر است از ماسک سس مایونز استفاده کنید. روغن ، تخم مرغ از محتویات سس مایونز می باشد که برای نرم کردن مو بسیار موثر است.خواص سس مایونز برای مو زیاد است.از ماسک سس مایونز می توانید برای نرم کردن مو ، درمان مو خوره استفاده کنید.در ادامه به طرز تهیه ماسک سس مایونز برای نرم کردن مو آشنا شوید.

ماسک سس مایونز برای مو
  1. طرز تهیه ماسک سس مایونز برای مو
  2. طرز تهیه ماسک مایونز خانگی
  3. طرز تهیه ماسک مایونز و عسل
  4. ماسک مایونز و سرکه سیب

طرز تهیه ماسک سس مایونز برای مو

برای تهیه ماسک سس مایونز پر چرب را انتخاب کنید.دلیل اینکه پرچرب باشد این است که مایونز های کم چرب حاوی موادی هستند که می تواند به مو آسیب برساند.همچنین از مایونز هایی که حاوی چاشنی و طعم دهنده هستند پرهیز کنید. بهترین مایونز برای تهیه ماسک ، مایونز های ارگانیک و حاوی روغن زیتون می باشند.

نصف فنجان سس مایونز را در دمای محیط قرار دهید تا دمای آن متعادل شود.این کار باعث می شود که روغن و چربی های سس مایونز به موهای شما ارتباط خوبی بر قرار کند.

سپس موهای خود را با آبگرم خیس کنید تا سس مایونز راحت روی موهایتان پخش شود. سپس سس مایونز را روی موی خود بمالید و مطمئن شوید به تمام قسمت های مو مالیده شده است. برای این کار می توانید از یک شانه دندانه بزرگ استفاده کنید تا به راحتی مایونز روی موهای شما بخش شود. اگر مایونز روی موهای شما سفت شده است می توانید از کمی آب گرم برای نرم کردن آن استفاده کنید.

سپس موهای خود را به مدت نیم ساعت با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید، این کار باعث می شود در زیر کلاه حرارت ایجاد شده و مایونز به طور عمیق به موهای شما نفوذ کند و باعث نرم شدن آن شود. بعد از گذشت نیم ساعت موهای خود را با شامپو و آب گرم بشورید.

طرز تهیه ماسک مایونز خانگی

استفاده از مایونز در فروشگاه ها می توانید به راحتی از آن به عنوان ماسک استفاده کنید. اما این ماسک را نیز می توانید در خانه به روش سنتی بسازید. فواید این ماسم مایونز سنتی این است که حاوی مواد نگهدارنده نمی باشد.

برای تهیه این ماسک یک زرده تخم مرغ و یک قاشق چایخوری سرکه و یک قاشق چایخوری آبلیمو را با هم مخلوط کنید. سپس نصف فنجان روغن کانولا را به ترکیب اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا شبیه مایونز شود. سپس آن را به موهای خود بزنید و بعد از یک ساعت با شامپو مواد را از موهایتان پاک کنید.

طرز تهیه ماسک مایونز و عسل

با استفاده از مایونز می توانید موهای خود را نرم کنید. اما اگر مقداری شیر و عسل را به آن اضافه کنید باعث می شود موهای شما نرم و ابریشمی شود. ماسک مایونز و عسل علاوه بر نرم کردن مو باعث آبرسانی بیشتر مو می شود.

برای ساخت ماسک مایونز ابتدا نصف فنجان مایونز را با یک قاشق سوپخوری عسل و یک قاشق سوپ خوری شیر ترکیب کنید. سپس آن را به موهای خود بزنید و با کلاه حمام موهای خود را بپوشانید و بعد از نیم ساعت با شامپو موهای خود را بشویید.

ماسک مایونز و سرکه سیب

اگر موهای شما کدر و تیره شده است می توانید از ماسک مایونز و سرکه سیب استفاده کنید. با این ماسک می توانید براق بودن مو خود را برگردانید. برای ساخت این ماسک نصف فنجان مایونز و یک قاشق سوپخوری سرکه و یک قاشق سوپخوری آبلیمو ترکیب کنید.سپس این ماسک را روی موی خود بمالید و با کلاه بپوشانید و بعد از نیم ساعت با شامپو موهای خود را بشورید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.