شفا مگ

ماسک عسل و موز

ماسک عسل و موز برای نرمی و لطافت پوست بسیار مفید است و می تواند پوستی نرم و جوان را به شما هدیه دهد.موز علاوه بر دارا بودن ویتامین ها برای بدن خواص باور نکردنی برای سلامت و زیابیی پوست و همینطور مرطوب نگه داشتن پوست بسیار مفید است.عسل موجود در این ماسک باعث پاکسازی پوست و جلوگیری از خشکی پوست می شود.در ادامه با خواص و طرز تهیه ماسک عسل و موز بیشتر آشنا شوید.

ماسک عسل و موز
  1. خواص ماسک عسل و موز
  2. طرز تهیه ماسک عسل و موز
  3. مطالب مرتبط با ماسک عسل

خواص ماسک عسل و موز

ماسک موز وز و عسل می تواند پوست چرب را درمان کند. موز می تواند چربی های سطح پوست را از بین ببرد و با داشتن پتاسیم و ویتامین های C و ویتامین E می تواند باعث شفافیت و درخشا شدن پوست نیز شود.

ماسک موز و عسل خاصیت ضد پیری نیز دارد و باعث جلوگیری از بروز چین و چروک روی پوست می شود. از این ماسک نیز به عنوان یک بوتاکس طبیعی نیز می توانید استفاده کنید.

طرز تهیه ماسک عسل و موز

برای تهیه ماسک عسل و موز یک عدد موز کاملا رسیده را کاملا به هم بزنید تا به شکل خمیر در آید و 1 قاشق سوپ خوری عسل را به آن اضافه کنید و آن را درون مخلوط کن ریخته و هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند. بعد از مخلوط شدن چند قطره آب پرتقال یا آبلیمو به آن اضافه کنید و آن را هم بزنید.قبل از استفاده از این ماسک صورت خود را کاملا تمیز کنید.

ماسک عسل و موز آماده شده را روی پوست خود بمالید و حدود 15 دقیقه صبر کنید.بعد از آن 15 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید یا می توانید از یک حوله برای پاک کردن صورت خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط با ماسک عسل

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.