شفا مگ

ماسک فلفل سیاه برای پوست

فلفل سیاه دارای خواص زیادی دارد و منبع زیادی از منیزیم، ویتامین کا، آهن و فیبر است.فلفل سیاه دارای آنتی اکسیدان است و برای سلامت پوست و مو بسیار موثر است.فلفل سیاه از جمله ادویه های پر مصرف و خوش عطر و با طعم تند است.از فلفل سیاه می توانید برای پاکسازی پوست و درمان آکنه نیز استفاده کنید.فلفل سیاه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد با رادیکال های آزاد که باعث پیری می شوند مبارزه می کند.ماسک فلفل سیاه فواید زیادی برای پوست دارند و می توان از ماسک فلفل سیاه و عسل برای درخشدگی پوست و ماسک فلفل سیاه و ماست به عنوان یک اسکراب استفاده کنید.

ماسک فلفل سیاه برای پوست

ماسک فلفل سیاه و عسل

ماسک فلفل سیاه و عسل یک ماسک عالی برای درخشندگی و زیبایی پوست صورت است.با این ماسک می توانید به راحتی پوست صورت خود را آبرسانی و پاکسازی کنید.فلفل سیاه دارای ویتامین A، املاح معدنی و آنتی اکسیدا است و همچنین باعث تقویت سیستم گردش خون می شود.

برای تهیه ماسک فلفل سیاه و عسل ، ابتدا یک قاشق فلفل سیاه را با یک عدد سفیده تخم مرغ و یک قاشق عسل مخلوط کنید.سپس صورت خود را قبل از قرار دادن ماسک کاملا بشویید و بعد از خشک شدن پوست ، ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید .

ماسک فلفل سیاه و ماست

فلفل سیاه با ترکیب ماست می تواند به عنوان یک ماسک یا اسکراب عمل کند.با این ماسک می توانید سلول های مرده پوست را از بین برده و پوست را نرم کنید

برای تهیه این ماسک مقدار نصف قاشق چای خوری فلفل سیاه را با 1 قاشق چایخوری مخلوط کرده و سپس روی پوست خود بمالید و بعد از 15 دقیقه صورت خود را بشویید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.