شفا مگ

آب کردن چربی دور شکم و پهلو با زنجبیل

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل و چربی سوزی با زنجبیل از پرکاربردترین خواص این گیاه می باشد و می توان با مصرف یک معجون زنجبیل چربی های شکم را سریع آب کرد.

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

 چگونه با زنجبیل وزن کم کنیم؟ چگونه با زنجبیل چربی دور شکم را از بین ببریم؟ زنجبیل یکی از ریشه هایی است که می توانید در کاهش وزن از آن استفاده کنید.زنجبیل در دوران گذشته تا به امروز در دنیا به عنوان یک گیاه طبی درمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

نوشیدن آب زنجبیل می تواند به شما در کاهش وزن کمک کرده و متابولیسم بدن را تقویت کند، همچنین باعث دفع سموم از بدن نیز می شود.آب زنجبیل یک نوشیدنی سم زدایی است که می تواند چربی کمر و ران شما را بسوزاند و اندام مناسبی به شما بدهد.

البته توقع نداشته باشید با زنجبیل یک روزه کاهش وزن پیدا کنید، اما این کاهش وزن با استفاده از زنجبیل می تواند دائمی باشد.نوشیدن آب زنجبیل برای کاهش وزن و شکم صاف می تواند به شما در کنترل وزن کمک زیادی کند.

نوشیدنی های تهیه شده از زنجبیل یکی از ساده ترین روش ها برای کاهش وزن و سوزاندن تمام چربی های اضافی از ران، باسن و کمر است.

زنجبیل باعث می شود سطح لپتین کاهش پیدا کرده و احساس سیری زیادی به شما بدهد و می تواند در لاغری نقش مثبتی داشته باشد.حتی اگر غذاهای پر چرب مصرف کرده باشید می توانید با نوشیدن معجون زنجبیل از چاقی و انباشته شدن چربی در بدن جلوگیری کنید.

  1. لاغری شکم و پهلو با زنجبیل
  2. زنجبیل و سوخت و ساز بدن
  3. نحوه مصرف زنجبیل برای لاغری
  4. چربی سوزی با زنجبیل
  5. نکات مهم کاهش وزن با زنجبیل

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

زنجبیل باعث می شود فرد پس از مصرف آن احساس سیری بیشتری کند و به عنوان یک ماده طبیعی کاهش دهنده اشتها عمل می کند و باعث کاهش وزن موثری گردد.اگر می خواهید اندام خوبی داشته باشید زنجبیل را با هر روش مصرف در برنامه خود قرار دهید.

از زنجبیل می توان به صورت تازه در مواد غذایی و نوشیدنی ها مصرف کرد. زنجبیل باعث سرکوب کرتیزول در بدن می شود و باعث جلوگیری از افرایش سطح هورمون کورتیزول در بدن می شود. افزایش هورمون کورتیزول در بدن به علت تغییرات سطح هورمون و استرس و اضطراب می باشد که زنجبیل می تواند از این موارد جلوگیری کند.

مصرف زنجبیل می تواند به بازگشت تعادل به بدن تان کمک کند و باعث شود راحت تر وزن تان را کاهش بدهید. طعم تیز و منحصربه فرد زنجبیل می تواند به طور طبیعی انرژی تان را از لحاظ جسمی و روانی افزایش بدهد.

زنجبیل و سوخت و ساز بدن

زنجبیل افزایش خاصیت افزایش دهنده گرما در بدن را دارد و می تواند به سوخت و ساز بدن کمک زیادی کند. مواد غذایی که خاصیت افزایش سوخت و ساز بدن را دارند می توانند به کاهش وزن بسیار کمک کنند.همچنین باعث افزایش مصرف انرژی و اکسیداسیون چربی می شود و در زمان کاهش وزن سرعت سوخت و ساز را بالا می برد.

مصرف روزانه یک استکان نوشیدنی زنجبیل صبحانه باعث می شود احساس سیری بیشتری در طول روز برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بدهد. برای استفاده از زنجبیل مقدار 2 گرم پودر زنجبیل را در آب داغ حل کرده و در زمان صبحانه مصرف کنید.

نحوه مصرف زنجبیل برای لاغری

معجون لاغری چای زنجبیل، لیمو و عسل می تواند یک گزینه معجزه گر در کاهش وزن به حساب بیاید و می تواند تاثیرات بسیار خوبی را بر روی آب کردن شکم داشته باشد. البته روش های دیگری نیز هستند که می توانید برای بهرمند شدن از خواص زنجبیل از آن استفاده کنید که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

جویدن زنجبیل: می توانید پیش از مصرف غذا یک تکه نازک زنجبیل را در دهان خود قرار داده و به آرامی بجوید، با این کار سوخت ساز و بدن را تنظیم کرده و سبب تحریک برای هضم غذا می شوید.

زنجبیل و لیمو: تکه کوچکی زنجبیل را رنده کرده و با آب لیمو ترش و نمک ترکیب کنید و قبل از وعده های غذایی خود از آن استفاده کنید.با این کار می توانید اشتهای خود را به راحتی کنترل کنید و به هضم غذا نیز کمک کنید.

زنجبیل در غذا: استفاده از زنجبیل به عنوان یک ادویه مناسب برای لاغری استفاده کنید و به راحتی در غذاهای خود بریزید و از خواص آن بهرمند شوید. پختن زنجبیل در مدت کوتاه کمتر از 5 دقیقه می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد.

معجون چای لیمو ترش و زنجبیل: یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده از خواص زنجبیل است.نوشیدن 2 تا 3 وعده از این چای می تواند به کاهش وزن شما بسیار کمک کند. برای استفاده از این چای می توانید 5 سانتی متر از ریشه زنجبیل را با یک لیتر آب جوش و مقداری لیمو ترش و عسل مخلوط کنید.سپس بگذارید حدود 10 دقیقه تا دم بکشد و سپس از آن استفاده کنید.

چربی سوزی با زنجبیل

زتجبیل می تواند برای چربی سوزی بسیار مناسب باشد و همچنین باعث کاهش وزن شما خواهد شد.البته زنجبیل به سرعت چربی سوزی و کاهش وزن نمی دهد.این چربی سوزی به تدریج انجام می شود اما همیشگی می باشد.هرگز در روند کاهش وزن با زنجبیل عجله نکنید و از مصرف بیش از حد ان پرهیز کنید. همانطور که می دانید مصرف بیش از اندازه هر چیزی می تواند عوارض شدیدی به همراه داشته باشد.

البته این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که علاوه بر مصرف زنجبیل می بایست ورزش، تغذیه و استرس خود را کنترل کنید.اگر این مراحل را به خوبی پیش ببرید می توانید خیلی سریع به وزن و فرم دلخواه خود برسید.

در قدم اول مصرف چربی های ناسالم، غذاهای فرآوری شده، فست فودها، شکر و قند را متوقف کنید. همچنین با مصرف مواد غذایی زیر می توانید با سرعت بیشتری وزن تان را کاهش بدهید. برخی مواد غذایی می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند. روغن نارگیل، زیره، سرکه سیب، لیمو ترش و آب آن، چای سبز، عسل و دارچین و برخی از ادویه ها در روند کاهش وزن مؤثرند.

نکات مهم کاهش وزن با زنجبیل

  •  تحرک داشته باشید. با ۴ یا ۵ وعده تمرین ورزشی ملایم در هفته می توانید سوخت و ساز بدن تان را افزایش بدهید.
  • تمرینات تناوبی (اینتروال) انجام بدهید. در این شیوه ی تمرینات ورزشی، تمرینات پُرفشار و کم فشار به تناوب انجام می شوند.
  • زنجبیل علاوه بر کاهش وزن، به درمان التهاب، کاهش حالت تهوع، بهبود گوارش و نابودی سلول های سرطانی کمک می کند.
  • پودر زنجبیل را می توان ماه ها نگهداری کرد. بهترین شرایط برای نگهداری پودر زنجبیل قرار دادن آن در ظرف شیشه ای سر بسته و در مکانی تاریک و خنک است.
  • بیشتر افراد می توانند از فواید زنجبیل بهره مند شوند، اما زنجبیل گزینه ی مناسبی برای همه ی افراد نیست. ممکن است زنجبیل با برخی داروها تداخل داشته باشد و تأثیراتی منفی بر سلامت افراد بگذارد.
سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.