شفا مگ

روش های طبیعی برای پر پشت شدن مژه

یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی چشم ها مژه های چشم های شما هستند افرادی که مژه های پر پشت و بلندی دارند چشم های جذاب تری دارند. اگر مژه های شما کم پشت است بهتر است که از روش های خانگی و طبیعی برای تقویت مژه خود استفاده کنید.بیشتر افراد برای پر پشت نشان دادن مژه های خود از روش های کاشت مژه و لوازم آرایشی های مختلف استفاده می کنند که خود این روش ها باعث ریزش مژه ها و کم پشت تر شدن مژه ها می شوند. بهترین روش برای تقویت مژه استفاده از مواد و گیاهان طبیعی است.در ادامه مطلب ۵ روش طبیعی برای تقویت مژه قرار داده شده است.

روش های طبیعی برای پر پشت شدن مژه

چای سبز برای تقویت مژه

برای درمان چشم و رفع آلودگی های چشمی در طب سنتی از چای برای شستشوی چشم ها استفاده می کنند. استفاده مکرر از چای سبز برای شستن چشم ها باعث رشد و تقویت و رشد مژه های شما می شود.

روغن زیتون و کرچک برای پر پشت کردن مژه

روغن زیتون یکی از بهترین روش های طبیعی برای سلامت مو است. می توانید مقداری روغن زیتون و روغن کرچک را باهم مخلوط کنید و مخلوط این دو روغن را با گوش پاک کن روی مژه ها و لابلای مژه های و بر روی ریشه های مژه های خود بمالید استفاده از این دو روغن باعث می شود تا رشد مژه های شما بیشتر شود.

سفیده تخم مرغ و روغن کرچک پر پشت مژه

سفیده تخم مرغ برای پر پشت شدن ابرو ها و مژه ها مناسب است. می توانید مقداری سفیده تخم مرغ را با چند قطره روغن کرچک مخلوط کنید سپس این مخلوط را با کمک برس مژه بر روی مژه های خود قرار دهید بهتر است که این مخلوط از شب تا صبح بر روی مژه های شما بماند.

وازلین روش طبیعی مفید برای تقویت مژه

مقداری وازلین را با کمک برس مژه و یا گوش پاک کن بر روی مژه های خود قبل از خواب بمالید. استفاده از وازلین مژه های شما را پر پشت و بلند می کند. استفاده از وازلین در دراز مدت به طور مرتب رشد مژه ها را تسریع می بخشد.

روغن هفت مغز برای پر پشت کردن مژه ها

روغن مغز از هفت دانه روغنی و مغذی تهیه شده است که این دانه ها عبارتند از : بادام تلخ و شیرین و فندق و سیاه دانه و پسته و فندق و کنجد و کرچک که هر کدام از این دانه ها به تنهایی بهترین تقویت کننده برای پوست و مو هستند و ترکیب این دانه ها با یکیدیگر روغن هفت مغز را از سایر روغن ها متمایز کرده است. می توانید مقداری روغن هفت مغز را با کمک برش مژه و یا گوش پاک کن بر روی مژه های خود قرار دهید.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.