شفا مگ

مواد طبیعی برای تقویت ابرو

یکی از مهمترین اجزای صورت ابرو می باشد.ابرو در زیبایی تاثیر زیادی دارد و می تواند حالت های چشم را نیز تغییر دهد.مژه و ابروی پر پشت می تواند شما را جذاب تر کند.برای محافظت از ابرو و مژه می توانید از روش های طبیعی استفاده کنید.روش های طبیعی با آسیب کمتر می توانند در تقویت ابرو و مژه کمک زیادی کنند. در ادامه به چند روش طبیعی برای تقویت ابرو می پردازیم.

مواد طبیعی برای تقویت ابرو
  1. تقویت ابروها با تخم مرغ
  2. رشد ابرو با روغن زیتون
  3. تقویت ابرو با سیر و روغن زیتون
  4. تقویت ابرو با روغن بادام
  5. تقویت ابرو با فندق

تقویت ابروها با تخم مرغ

یک قاشق چایخوری از زرده و سفیده تخم مرغ را در ظرف مناسبی بریزید و آن ها را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت ۵ دقیقه مخلوط سفیده و زرده تخم مرغ را روی ریشه موهای ابرو قرار دهید و سپس بعد از مدت زمان ذکر شده ابرو هایتان را با کمک آب ولرم بشویید سپس ابروهایتان را با کمک برس ابرو مرتب کنید.

رشد ابرو با روغن زیتون

برخی از اوقات به دلیل بالا رفتن سن و استرس و ... ابرو ها شروع به ریزش می کنند و قسمت هایی از ابرو ها خالی می شوند که در چنین مواقعی شما می توانید برای حل این مشکل هر شب با کمک روغن زیتون ابرو های خود را ماساژ دهید سپس صبح بعد از بیدار شدن ابروهایتان را با کمک آب ولرم بشویید.

تقویت ابرو با سیر و روغن زیتون

برای رشد و تقویت ابرو ها ابتدا یک لیوان روغن زیتون را در ظرف مناسبی بریزید سپس یک سیر را به طور کامل در روغن زیتون خرد کنید و بعد از گذشت ۷ روز تکه های سیر را از روغن زیتون خارج کنید و مقداری از آن را در مسیر رشد ابرو ها بمالید.

تقویت ابرو با روغن بادام

یکی از راه های مناسب برای تقویت و رشد ابرو ها ماساژ دادن ابرو ها با کمک روغن بادام است. بهتر است قبل از خواب ابرو های خود را با کمک روغن بادام به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید و سپس صبح بعد از بیدار شدن صورتتان را با آب ولرم بشویید. در صورت دسترسی نداشتن به روغن بادام می توانید از روغن کرچک و یا روغن زیتون نیز استفاده کنید.

تقویت ابرو با فندق

پوست چوبی فندق را از مغز فندق جدا کنید و سپس آن را بسوزانید و خاکستر پوست فندق را روی ابروی خود بمالید و به مدت ۱۵ دقیقه ابرو ها را به خوبی ماساژ دهید.

 

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.