شفا مگ

اختلاف زن و شوهر در سال اول ازدواج

این اختلاف ها بین زن و شوهر در سال اول اگر درست حل نشود شرایط را بدتر می کند.باید شرایط ها را در نظر بگیرید و همان لحظه واکنش نشان ندهید.ازدواج به معنی دو تا شدن است و اگر همسرتان را دوست داشته باشید می توانید به راحتی این دوره را بگذرانید.

اختلاف زن و شوهر در سال اول ازدواج

اختلاف همسران بر سر نظافت

وقتی زن و شوهر وارد یک سقف می شوند،بعضی از عادت های آزار دهنده طرف مقابل مثل انداختن حوله خیس حمام روی زمین باعث می شود یک بار دیگر به تصمیمی که گرفته اید فکر کنید.شاید حس این را داشته باشید که ممکن است تصمیم اشتباهی گرفته باشید. اما یک راه حل ساده دارد که به راحتی می توانید با گفتگو این مشکل را حل کنید. اگر درباره نارضایتی هایی که از مسائل نظافتی او دارید صحبت نکنید مشکل بدتر و بدتر می شود. سعی کنید همان لحظه به مشکل اشاره نکنید و غر نزنید. بعد از گذشت زمان در شرایط مناسبی در رابطه با مشکل صحبت کنید.

اختلاف همسران بر سر مسائل مالی

ازدواج نوعی ادغام و دوتا شدن است.حتی در مسائل مالی هم یکی می شوید.این مسئله بعد از ازدواج می بایست تغییری داشته باشد.در مسئله مالی از جمله پس انداز باید تغییری در نوع و استراتژی آن انجام شود. این تغییرات حس بهتری به شما نسبت به روزهای قبل از ازدواج می دهد. اختلاف همسران درباره مسائل مالی نیز همانند مسئله نظافت باید با صحبت کردن حل شود. اولین کار این است که به دیدگاه های هم گوش بدهید و بعد تصمیمی برای این مسئله بگیرید.با این کار استرس را به راحتی از زندگی مشترکتان حذف می کنید.

اختلاف همسران بر سر پدر و مادرها

دوست داشتن خانواده همدیگر زمانی ایجاد می شود که همسرتان را دوست داشته باشید. اگر همسر خود را دوست داشته باشید به راحتی می توانید با خانواده ان کنار بیایید. البته به این معنا نیست که هیچوقت باعث رنجش شما نمی شود، زیرا خانواده شما خصلت و رفتارهای مختص به خودشان را دارند، همینطور خانواده همسرتان همین خصلت ها را دارند.
تنها کاری که باید بکنید این است که در اختلافاتی که با خانواده ها پیش می آید شما دو نفر مثل یک گروه رفتار کنید. اختلاف همسران به یاد داشته باشید که این زندگی دونفره است و هیچکدام نباید در این شرایط حالت دفاعی به خودش بگیرد.

اختلاف همسران بر سر با هم بودن

بعد از تمام شدن ماه عسل زندگی واقعی شروع می شود. اما باز هم می توانید به روش های مختلف لحظات با هم بودن را در زندگی داشته باشید. به عنوان مثال هنگام شام برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را با هم تماشا کنید

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.