شفا مگ

رژیم بستنی چیست و چگونه عمل میکند

رژیم غذایی بستنی نوعی رژیم غذایی است که میتواند باعث کاهش وزن 13 کیلویی در ماه شود و همچنین در زنان به کاهش علائم قبل از قاعدی و دردهای پریودی کمک کند.

رژیم بستنی چیست

رژیم بستنی چیست؟

زمانی که شما به بستنی فکر میکند، تصور هایی از لذت خوردن یک بستنی خنک در یک روز گرم تابستان را بخاطر می آورید.یک رژیم غذایی وجود دارد به نام رژیم غذایی بستنی ، که میتواند به کاهش وزن و همچنین در زنان به کاهش علائم قبل از قاعدی کمک کند.

راه حل کاهش وزن شما در بستنی مورد علاقه تان نهفته است ، شما می توانید با مصرف بستنی در رژیم تا ۱۳ کیلو در ماه از وزن تان کم کنید.

رژیم غذایی بستنی برای اولین بار در یک کتاب به همین نام توسط هالی مک کورد در سال 2002 نوشته شد.مک کورد یک ویراستار تغذیه و متخصص تغذیه در یک مجله بود.در این کتاب مک کورد مردم را تشویق به خوردن بستنی در طول روز می کرد.

در دسامبر سال گذشته بخش سلامت عمومی انگلستان اعلام کرد که میزان کالری مفید در روز 1800 کالری میباشد در صورتی که در گذشته 2000 کالری برای زنان و 2500 کالری برای مردان توصیه میکرد.

نحوه انجام رژیم بستنی

مک کورد توصیه مصرف 1250 کالری در روز را میکرد و البته با یک وعده بستنی که جمعا 1500 کالری میشد.همچنین توصیه می کند که نیم ساعت در روز، و حداقل ۳ تا ۴ بار در هفته، ورزش هوازی انجام دهید. همچنین این رژیم هیچ حرفی درباره ی مصرف قندها نزده است، اما مراقب باشید.

اگر افراد در دوره رعایت رژیم غذایی از خوراکی مورد علاقه شان استفاده کنند، می توانند رژیم غذایی را راحت تر تحمل کنند. به این ترتیب که با اضافه شدن بستنی به برنامه غذایی روزانه فردی که قصد کاهش وزن دارد، روند کاهش وزن، تسریع می شود.

طبق مطالعات 2005 مرکز تحقیقات نوروپاتی در موسسه روانپزشکی در لندن نشان داد که مصرف بستنی میتواند شما را خوشحال کند چون با خوردن بستنی بخشهای لذت بخش مغز را خنک میکند.

متاسفانه با وجود تاثیر بستنی در لاغری نیز باز هم نمی توانید به مقداری که دوست دارید بستنی بخورید و در عین حال وزن خود را نیز کاهش دهید. بنابراین مراقب باشید نام رژیم بستنی دار شما را گمراه نکند. این رژیم پیشنهاد می دهد که می توانید تمام روز بستنی خورده و بازهم وزن خود را کم کنید. رژیم بستنی دار، رژیمی کم کالری و با فیبر بالاست که شامل مقادیر کمی از این خوراکی در هر روز می شود.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.