شفا مگ

راز های مفید برای آب کردن چربی های شکم

آب کردن چربی های شکم و پهلو کار بسیار دشوار با راهی طولانی می باشد.اما با داشتن یک برنامه مناسب ورزشی و نکات مهم برای لاغری می توانید چربی های پهلو را در کوتاهترین زمان ممکن بسوزانید.این نکات باعث تغییر در سبک زندگی ، فعالیت های بدنی و غذا خوردن می شود.در ادامه با چند روش برای آب کردن سریع چربی های پهلو آشنا می شود.

راز های مفید برای آب کردن چربی های شکم

1- مصرف چربی های مفید می تواند به آب کردن چربی های شکم و پهلو کمک زیادی کند. 30 درصد از کالری روزانه را از چربی های سالم دریافت کنید.

2- مصرف شکر ، سدیم و کربوهیدرات را به کمترین مقدار ممکن در مصرف برسانید و جایگزین آنها مصرف میوه و سبزیجات را زیاد کنید.

3- سوزاندن روزانه 100 کالری، کمک زیادی برای آب کردن چربی دور کمر می کند. شما می توایند این 100 کالری را با انجام ورزش های مختلف انجام دهید.

4- ورزش های هوازی و دوچرخه سواری بسیسار مفید می باشد. انجام حرکات ایروبیک یا هوازی های قدرتی باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید.


بیشتر بخوانید : درمان خانگی چربی دور شکم و پهلو چیست؟


5- ورزش هوازی پهلو باعث می شود که سرعت در آب کردن چربی های پهلو زیادتر شود. برای این کار روی یک پهلو دراز بکشید و یک دستتان را زیر گوش قرار دهید، به طوری که بدنتان روی یک خط قرار بگیرد. سپس پای خود را کمی بالا ببرید و سپس به حالت اول بازگردانید. برای هر پهلو روزانه 20 بار مفید می باشد.

سلب مسئولیت مطالب و مقالات مجله شفا جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شود و نباید مطالب را جایگزین مراجعه به پزشک کرد و برای استفاده از آنها لازم است با پزشک مربوطه مشورت کنید.